Alles wat coaching voor je kan betekenen bij IIK, vind je op deze website. Veel plezier met groeien en wil je graag in verbinding komen met IIK? IIK zal je contactformulier met aandacht lezen!

ONS CONTACTADRES


Balkbrug Oost 62, 5236 PW 's-Hertogenbosch

073 2090999

KVK 86174789

BTW NL863885202B01


Kwaliteit

Wat betekent kwaliteit voor IIK

Kwaliteit van coaching, zowel in gesprek als begeleiding, is belangrijk. Wij willen daarbij voldoen aan de verwachtingen van onze cliënten bij het leveren van diensten, maar ook voldoen aan de wettelijke en landelijke kwaliteitsafspraken wat betreft coaching.

Kwaliteit is voor IIK belangrijk, omdat het staat voor verbetering en vernieuwing. Hoe wij hierin staan kun je onder andere lezen in onze visie. Daarnaast zijn wij actief in intervisie, intercollegiaal overleg, literatuur en scholing en zullen wij na het afronden van een coach traject vragen om een evaluatie. Dit helpt ons om de kwaliteit te borgen, een waarde te behouden en het niveau zo nodig te verbeteren. Benieuwd naar wat anderen over IIK vertellen? Lees dan hier verder.

Voor suggesties ten aanzien van behoud en verbetering van kwaliteit staan wij altijd open.

Gevolgde opleidingen en trainingen

Suzanne en Lieke hebben de afgelopen jaren verschillende opleidingen en trainingen gevolgd passend bij het coach vak. Ze zijn samen gestart met de opleiding tot Professioneel Allround Register coach en hebben zich hierna zowel samen als ieder voor zich, onder andere gespecialiseerd in ReAttach, EVA en EMDR, DISC en drijfveren, OldPain2Go en coaching van teams- en orghttps://vvnt.nl/over-nei/anisaties.

Lieke is daarnaast NEI (Neuro Emotionele Integratie) therapeut.

Beroepsverenigingen

IIK is lid van de KNOV (Koninklijke Nederlandse Organisatie van Verloskundigen) en de VIV (Vereniging Integrale Vitaliteitskunde). Daarnaast is IIK aangesloten bij LKPZ (Landelijk Kenniscentrum Psychiatrie en Zwangerschap) en het VLCN (Verloskundig Life Coaches Nederland).
Suzanne en Lieke zijn beide BIG geregistreerd.

De VIV is als beroepsvereniging met zorg uitgekozen omdat de kwaliteitseisen, waarden en normen zoals wij het coach vak verstaan en willen uitoefenen overeenkomen met de kwaliteit, waarden en normen van de VIV. De VIV ziet erop toe dat alleen coaches met erkende opleidingen aangesloten zijn, er ligt een continue bijscholingseis en je bent verplicht je te houden aan de praktijk- en beroepscodes van de VIV.

Wij werken volgens de meldcode huiselijk geweld.

Op deze manier krijg jij als cliënt de zekerheid, dat je met een professional in zee gaat. Iemand die deskundig is en kwaliteit levert.

 

Klachtenprocedure

Waar mensen werken kunnen er misverstanden ontstaan, IIK wil dat je weet dat dit niet onze intentie is. Mocht je feedback voor IIK hebben of ergens niet tevreden over zijn, dan verneem IIK dat graag. De wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (WKKGZ) is een wet die het voor jou als cliënt makkelijk maakt om een klacht te kunnen indienen zonder van het kastje naar de muur te worden gestuurd en voor de zorgverlener om zich te kunnen verbeteren en te leren. Wil je meer weten over welke rechten je hebt en hoe de klachtenprocedure is opgezet? De viertal te onderscheiden stappen vind je hieronder of  in dit stroomschema.

  1. Een klacht maak je in eerste instantie bespreekbaar met IIK.
  2. Leidt dit niet tot een oplossing dan neem je contact op met mijn beroepsvereniging. Je kunt gebruik maken van het klachtenformulier en klachtenreglement op de website vivnederland.nl.
  3. Beroepsvereniging VIV brengt je in contact met een onafhankelijke klachtfunctionaris. De onafhankelijke klachtenfunctionaris onderzoekt onder andere de mogelijkheden om tot een oplossing te komen.
  4. Indien de onafhankelijke klachtfunctionaris er niet in slaagt te bemiddelen, kun je ervoor kiezen om je klacht voor te leggen aan een geschillencommissie.  De procedure en verdere informatie zoals de kosten vind je hier: https://www.camcoop.nl/

Wanneer de geschillencommissie een uitspraak doet, dan wordt deze uitspraak geanonimiseerd gepubliceerd, zodat de opgedane ervaring gedeeld wordt en elke zorgverlener er kennis van kan nemen. IIK hoopt je hiermee voldoende op de hoogte te hebben gebracht. Mocht je vragen hebben over de procedure of de verschillende instanties die hiermee van doen hebben, hoor IIK dat graag.

Via deze link vind je de registratie van IIK bij de geschillencommissie https://www.camcoop.nl/

image
https://www.iikcoaching.nl/wp-content/themes/hazel/
https://www.iikcoaching.nl/
#c1c1c1
style1
paged
Loading posts...
/home/iikcoachin/domains/iikcoaching.nl/public_html/
#
on
none
loading
#
Sort Gallery
on
yes
yes
off
on
off